خبرهای كوتاه ورزشی
نوشته شده توسط : zwembril

مسابقات راگبی سید دو قهرمانی آسیا، خرداد ماه سال 91 در مالزی برگزار خواهد شد.

**ارومیه - در سومین روز از مسابقات فوتبال جوانان كشور در گروه پنج كه در شهرستان نقده برگزار می شود دو پیروزی و یك تساوی به دست آمد

در دیدارهای روز شنبه كه با انجام سه دیدار دیگر پیگیری شد تیم پاس همدان با نتیجه دو بر صفر از سد قزل اوزن زنجان گذشت و جدال تیم های آینده سازان نقده و فولاد اردبیل به تساوی یك، یك انجامید، در سومین دیدار نیز ماشین سازی تبریز توانست با نتیجه دو بر یك برشهرداری پیرانشهر غلبه كند.

در حال حاضر تیم پاس همدان با كسب هفت امتیاز در صدر است و تیمهای نقده و تبریز هر كدام با پنج امتیاز در رده های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

** اراك- دومین اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان كشور عصر شنبه در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراك آغاز شد.

سرپرست تیم ملی و مسوول برگزاری اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان كشور گفت: این اردو با شركت 40 ورزشكار نوجوان از استان های مختلف كشور به مدت یك هفته در اراك برگزار می شود.

'ابوالفضل اكبرآبادی' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 'محسن طاهری' سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان كشور بر روند برگزاری و تمرین های این تیم نظارت كامل دارد.

وی ادامه داد: در پایان این اردو 25 نفر از بازیكنان برگزیده برای مرحله سوم كه دهم فروردین ماه آتی در تهران برگزار خواهد شد، انتخاب می شوند.

**1553





:: برچسب‌ها: درختان , ابرها , خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: